Uwaga: Drodzy Klienci. Nasza Infolinia ma urlop ( w dniach 25/9-1/10 ) ale reszta naszego TEAM-u pracuje na pełnych obrotach dla Państwa. Dlatego prosimy o wysyłanie ewentualnych pytań przez email na nasze ogólne info-centrum. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na przesłane przez Państwa pytania. Przepraszamy za utrudnienia. Życzymy udanych zakupów
×
Dilego.cz

Letni fitness – 3 sposoby na utrzymanie formy latem

17.08.2021

0

Letni fitness – 3 sposoby na utrzymanie formy latem

Letnie wakacje, upalne dni i wylegiwanie się nad wodą - przeszkód uniemożliwiających regularne treningi latem jest aż nadto. Jeśli jednak nie zniechęcisz się upałami lub własnym komfortem, letnie ćwiczenia przyniosą Ci szybsze spalanie tkanki tłuszczowej i lepszą termoregulację. Dlatego odkurz swoje pomoce fitness i nie bądź bezczynny nawet w miesiącach letnich.

Zestaw 4 szt. obciążników kondycyjnych MOVIT- 2 x 500 g + 2 x 1000 g - czarny

Jak ćwiczyć w gorące letnie dni

Gdy na dworze jest gorąco, temperatura naszego ciała wzrasta, co jest ogromnym obciążeniem dla serca i płuc. Mięśnie nie są dostatecznie ukrwione, a przyspieszone tętno nie jest przyjemne podczas ćwiczeń. Jak radzić sobie z upałem? Podstawą jest oczywiście reżim picia. Pij wystarczająco dużo nie tylko przed treningiem, ale także w trakcie treningu. Pamiętaj, że w ciągu godziny aktywności fizycznej Twój organizm traci nawet 2 litry płynów. Oczywiście jasne ubrania i ochrona przed słońcem.

Ćwicz też na wakacjach!

Trenujesz uczciwie przez cały rok, ale na wakacjach Twój ruch ogranicza się do wycieczki na plażę lub na kolejny koktajl? Szkoda, bo nawet na wakacjach można wiele zrobić dla swojej sylwetki. Najprostszą czynnością jest oczywiście bieganie, do którego potrzebujesz tylko wysokiej jakości butów do biegania. Jeszcze mniej miejsca zajmuje guma oporowa, dzięki której można trenować całe ciało bezpośrednio w pokoju hotelowym. Równie łatwo jest ćwiczyć jogę w wolne dni.

Mata gimnastyczna Movit 183 x 60 x 1 cm - czarna

Ćwicz także nad wodą

Piękne letnie dni, których nie musisz spędzać na siłowni. Wyjdź nad wodę i popływaj zamiast zwykłego treningu. Odświeży Cię i poprawi kondycję, którą następnie wykorzystasz w innych sportach, takich jak jazda na łyżwach czy pływanie. Dodatkowo podczas pływania wzmacniasz mięśnie brzucha, dolnej części pleców, przedramion i tylnej części ud. Dzięki pływaniu Twój trening w kostiumie kąpielowym będzie o wiele przyjemniejszy i bardziej efektywny.

Z powrotem do blogu

Komentarz do artykułu (0)

Państwa Imię
Proszę wprowadzić imię
Kontaktowy Email
Proszę wprowadzić email
Państwa sprawa
Proszę wprowadzić opis
Dane oznaczone * są obowiązkowe
Wczytywanie